close
دانلود فیلم
رژیم غذایی برای شب امتحان

ریاضی ششم دبستان

۱. بیشتر میوه بخورید. میوه ها به عملکرد بهتر مغز کمک می کنند. به همین دلیل توصیه می شود در ایام امتحان ها میوه هایی مانند سیب، پرتقال و موز را در برنامه غذایی روزانه تان بگنجانید. ۲. پروتئین بخورید. نتایج بررسی ها نشان داده است دریافت پروتئین عملکرد مغزی را بهبود می بخشد. به همین دلیل…

براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

نمونه سوال
عددها و الگوها
تدریس کسر ها
تدریس اعداد اعشاری
نحوه تدریس فصل سوم ریاضی ششم ابتدائی
دانلود کتاب
سوالات شما
مشاوره
سوالات متفرقه
تدریس خصوصی
جزوه
کاربرگ های ریاضی دبستان
چگونه با وب سایت ما آشنا شدید؟




تدریس خصوصی ریاضی ششم دبستان

تدریس خصوصی ریاضی ششم در تهران توسط دبیران خانم و آقا تلفن تماس با مشاور 09129319881

کانال ریاضی در تلگرام

کانال ریاضی 1000

۱. بیشتر میوه بخورید. میوه ها به عملکرد بهتر مغز کمک می کنند. به همین دلیل توصیه می شود در ایام امتحان ها میوه هایی مانند سیب، پرتقال و موز را در برنامه غذایی روزانه تان بگنجانید.

۲. پروتئین بخورید. نتایج بررسی ها نشان داده است دریافت پروتئین عملکرد مغزی را بهبود می بخشد. به همین دلیل وعده غذایی تان (به خصوص صبحانه) باید مملو از منابع غذایی پروتئینی مانند تخم مرغ، پنیر، دانه های روغنی و ماست باشد.

۳. غذاهای جدید را امتحان نکنید. خوردن نوشیدنی ها و حتی مکمل هایی که تا به حال نخورده اید، اصلا عاقلانه نیست حتی اگر اعضای خانواده یا دوستانتان آنها را به شما پیشنهاد بدهند زیرا ممکن است بدنتان به آنها واکنش منفی نشان دهد. بهتر است در ایام امتحان خوراکی هایی را انتخاب کنید که بدنتان به آنها عادت دارد.

۴. هر سبزی ای را انتخاب نکنید. قبل از هر چیز فراموش نکنید که سبزی ها هر چه پررنگ تر باشند به بهبود عملکرد مغز بیشتر کمک می کنند؛ مثلا مصرف اسفناج در مقایسه با کاهو بهتر است. در این روزها خوردن سبزی هایی مانند فلفل دلمه ای، بروکلی و هویج نیز توصیه می شود.

۵. تا می توانید آب بخورید. برای پیشگیری از بروز کم آبی در بدن آب بنوشید و خوردن نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه را فراموش کنید زیرا باعث بروز استرس و اضطراب در شما خواهند شد.

۶. میان وعده های مغذی تر میل کنید. گردو، میوه های خشکی مانند انجیر و آلو و دانه های روغنی مانند تخمه آفتابگردان به دلیل سوخت رسانی به مغز و سرعت بخشیدن به فعالیت های مغزی و کمک به ماندگاری هر چه بیشتر مطالب در حافظه، میان وعده های مناسبی در روزهای امتحان هستند.

۷. به مقدار کافی بخوابید. بسیاری از دانش آموزان شب های امتحان به امید پرکردن بیشتر مغز خسته شان با اطلاعات بیشتر، نمی خوابند اما شب قبل از امتحان باید درس خواندن را در ساعت های اولیه شب متوقف کنید، شامی سبک بخورید، لباس هایتان را برای امتحان فردا آماده کنید، کیف خود را مرتب کنید و دوش بگیرید و ساعت خود را کوک کنید و زود به رختخواب بروید. فراموش نکنید برای داشتن بهترین عملکرد در روز امتحان، علاوه بر دریافت انرژی از راه خوردن غذای مناسب و سالم به استراحت کافی نیاز دارید.

۸. کمتر شیرینی بخورید.بررسی نشان داده اند خوردن شیرینی ها و انواع شکلات و دسر و غذاهای تهیه شده از آرد تصفیه شده در عملکرد مغز اختلال ایجاد می کند بنابراین از خوردن آنها در این ایام صرف نظر کنید.

۹. مواد غذایی منبع پروتئین و کربوهیدرات را در حجم زیاد با هم نخورید زیرا در این صورت وعده غذایی سنگینی را دریافت کرده اید که مشکلات گوارشی را برای شما در پی خواهد داشت و باعث کاهش تمرکزتان می شود.

۱۰. روز قبل از امتحان منابع کربوهیدراتی میل کنید. مصرف این موادغذایی قبل از امتحان باعث ایجاد آرامش می شود و زمینه هوشیاری را در روز امتحان فراهم می کنند. البته خوردن مقدار زیادی از آنها به خصوص برنج و سیب زمینی، احساس سنگینی و خواب آلودگی ایجاد می کند به همین دلیل باید این مواد را متعادل مصرف کنید.
 

:: ارسال شده در: مشاوره , ایام امتحان ,
:: مطالب مرتبط: هرگز این جمله را به فرزندتان نگویید!!!! , آیا می توان واقعیت را تغییر داد؟ , نمونه سوال نوبت اول ریاضی ششم ابتدائی ,
نويسنده
نويسنده : مدیر سایت
تاريخ : [یکشنبه 04 خرداد 1393 ] [ 11:49]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
? کاربرگهای تقارن ریاضی دبستان تاريخ : پنجشنبه 23 دی 1395
? دانلود رایگان نمونه سوال فصل عدد و الگوهای عددی ریاضی ششم تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395
? دانلود حل تمرین کتاب ریاضی ششم جدید تاريخ : دوشنبه 04 مرداد 1395
? نمونه سوال تیزهوشان و نمونه مردمی اعداد اعشاری ریاضی ششم کد 721 تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394
? نمونه سوال تیزهوشان و نمونه مردمی کسر متعارفی ریاضی ششم کد 711 تاريخ : جمعه 02 بهمن 1394
? دانلود نمونه سوال کسرها و اعداد اعشاری ریاضی ششم ابتدائی تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394
? تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدائی تاريخ : شنبه 24 آبان 1393
? کتابهای ششم ابتدایی سال 96-97 تاريخ : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
? کاربرگ های کسرها تاريخ : پنجشنبه 30 شهریور 1396
? تدریس خصوصی ویژه تابستان تاريخ : چهارشنبه 21 تیر 1396
? دفترچه سوالات نمونه مردمی تهران 96 97 تاريخ : جمعه 09 تیر 1396
? جزوه و نمونه سوال کسرهای تلسکوپی تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396
? روش گرد کردن و قطع کردن تاريخ : سه شنبه 09 خرداد 1396
? دانلود رایگان نمونه سوال نسبت و تناسب نمونه مردمی تاريخ : جمعه 15 اردیبهشت 1396
? نمونه سوال فصل تقریب تاريخ : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396
? سوالهای منتخب تیزهوشان و نمونه مردمی تاريخ : شنبه 19 فروردین 1396
? دانلود نمونه سوال اندازه گیری ریاضی ششم تاريخ : سه شنبه 03 اسفند 1395
? کاربرگ تبدیل واحدهای طول همراه با پاسخنامه تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1395
? کاربرگ های زاویه تاريخ : شنبه 09 بهمن 1395
? کاربرگ مساحت تاريخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395
فایلهای انتخابی ریاضی ششم دبستان

پیشنهادات ویژه امروز


نمونه سوال

یا جزوه


فایل مربوطه


جزوه کسرهای

 تلسکوپی
دانلود رایگان جزوه کسر های تلسکوپی



کاربرگ مساحت

کاربرگ مساحت شکلهای ترکیبی

کسرها کد 711

دانلود رایگان آزمون ریاضی فصل اعداد اعشاری ریاضی ششم   کد 621

خرید پاسخنامه تشریحی نمونه سوال کد 711

اعداد اعشاری کد 721

دانلود رایگان آزمون ریاضی فصل اعداد اعشاری ریاضی ششم   کد 621

خرید پاسخنامه تشریحی نمونه سوال کد 721


اندازه گیری کد 731

دانلود رایگان آزمون ریاضی فصل دوم ریاضی ششم   کد 621

خرید پاسخنامه تشریحی نمونه سوال کد 731


تقریب

خرید امتحان تیزهوشان و نمونه مردمی فصل تقریب ریاضی ششم دبستان

خرید امتحان تیزهوشان و نمونه مردمی فصل تقریب ریاضی ششم دبستان


نسبت و تناسب کد ۷۶۱

دانلود رایگان آزمون ریاضی فصل نسبت و تناسب کد 761 ریاضی ششم   کد 711

خرید پاسخنامه تشریحی نمونه سوال کد 761


کانال ریاضی در تلگرام

معلم خصوصی ریاضی پنجم در تهران

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir